kejow kejow
342
BLOG

Wywiad: Gudzowaty; red.Szcześniak pierdoły i mafia gazowa

kejow kejow Gospodarka Obserwuj notkę 5

Dawno nie zaglądałem na blog Szcześniaka i specjalnie nie jestem entuzjastą TV Polsat ale wywiad z Aleksandrem Gudzowanym trochę mnie poruszył

  1. Gudzowaty powiedział że Szcześniak opowiada pierdoły o gazie
  2. Atak  na na Bartimpex zapoczatkowany przez Ministra Steinhofa na nazywa początkiem mafii gazowejk
  3. Wielki brat ma nadal przewagę w gazie

Link gdzie jest rewelacyjny wywiad w Polsacie

http://www.szczesniak.pl/1395

Skoro Aleksander Gudzowaty został blogerem na Onecie to świat energetyczny zwariował w sferze infomacji lub dezinformacji.

Ps. Informacja z TVN24 opowiadana przez młodą seksuolog poruszyła Pana Gudzowatego o stosunku przerywanym jako antykoncepcji

http://gudzowaty.blog.onet.pl/Stosunek-przerywany-Refleksje,2,ID388093160,n

Kejow

kejow
O mnie kejow

Działam głównie w samotności piszę pracuję - staram się robić to co lubię. Poszukuję nowości przy pewnym konserwatywnym podejściu i racjonalnym spojrzeniu - ale nie omijam słowa fantazja. lex brevem esse oportet quo facilius ab imperitis teneatur - przepis prawny powinien być zwięzły, aby ludzie z nim nie obeznani tym łatwiej go przestrzegali, łatwiej mogli go zapamiętać ------------------------

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka