kejow kejow
1425
BLOG

Wspomnienie o Stanisławie Heller i jego pasji TOE

kejow kejow Rozmaitości Obserwuj notkę 17

Stanisława Hellera poznałem w innej sprawie niż fizyka TOE. Borykał się z podatkiem zwykła ludzka sprawa.

Byłem w jego Instytucie przyp.

Instytut HelleraSyntezy Ludzkiej Wiedzy o Bogu, Człowieku i Wszechświecie

 , poznałem rodzinę , opowiedział mnie swoją historię życiową i traumę.

Mieszkał w domu na skraju lasu , zabudowania uporządkowane , teren ogrodzony.

Akurat byłem w delegacji w Niemczech , przejeżdzałem z granicy koło Trzciela i Sierczynka nawet myślalem o nim i jego chorobie , na telefon ten ostani było zbyt pózno w nocy.

Mam dokumentację z naszych spotkań z czasem ją opublikuję.

Na wieść o jego śmierci i pogrzebie  spłyneła mnie po policzku  łza niejedna ....

Kejow

 Ps. Zabrakło czasu Stanisławowi na dalsze tworzenie. Zacytuję jego wypowiedź Smutno tedy zrobiło się Heine - Wrońskiemu na łożu śmierci, który ponoć miał rzec: "Boże,a ja miałem jeszcze tyle do powiedzenia"...

 

kejow
O mnie kejow

Działam głównie w samotności piszę pracuję - staram się robić to co lubię. Poszukuję nowości przy pewnym konserwatywnym podejściu i racjonalnym spojrzeniu - ale nie omijam słowa fantazja. lex brevem esse oportet quo facilius ab imperitis teneatur - przepis prawny powinien być zwięzły, aby ludzie z nim nie obeznani tym łatwiej go przestrzegali, łatwiej mogli go zapamiętać ------------------------

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości